Аннотации:
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури в сучасних умовах характеризується активними інноваційними процесами, пов’язаними з демократизацією та гуманізацією, розробленням Державного стандарту та нового змісту вищої освіти, в зв’язку з чим розширюється соціокультурне середовище майбутньої професійної діяльності та змінюється його призначення. З позицій сьогодення здоров’язбережувальні освітні технології складають технологічну основу здоров’язбережувальної педагогіки, яка є однією з найперспективніших освітніх систем XXI століття. Визначення зазначених суперечностей, аналіз наукових джерел і власного досвіду викладацької діяльності вказують на необхідність пошуку шляхів підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі. Аналіз сучасного стану підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі показав, що обрана проблема розроблена ще недостатньо. Мета дослідження полягає у виявленні, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі.