DSpace Repository

Методика розвитку координаційних здібностей в учнів середньої школи

Show simple item record

dc.contributor.author Урсул, Валерія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-01-27T12:47:04Z
dc.date.available 2021-01-27T12:47:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Урсул В. О. Методика розвитку координаційних здібностей в учнів середньої школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Валерія Олександрівна Урсул. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4134
dc.description.abstract Координаційні здібності –одна із суттєвих ознак рухової підготовки людини. Високий рівень їх розвитку є запорукою успіху в різних видах спорту, особливо в тих, у яких кінцевий результат обумовлений, певною мірою, технічною підготовкою (спортивна та художня гімнастика, аеробіка, фрістайл, стрибки у воду та ін.). Рівнем розвитку КЗ визначається також успіх у професійній діяльності. Координація як здібність людини керувати рухами і діями, узгоджувати їх із зусиллям у часі та просторі для досягнення поставленої мети може розглядатись як один із важливих компонентів вирішення рухових завдань. Саме тому спеціалісти, вчені та спортивні педагоги приділяють багато уваги питанням оцінки КЗ тобто розробці комплексних рухових оціночних тестів. Мета роботи полягає в експериментальному обґрунтуванні методики розвитку координаційних здібностей підлітків на уроках фізичної культури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика розвитку координаційних здібностей в учнів середньої школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account