dc.contributor.author |
Урсул, Валерія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-27T12:47:04Z |
|
dc.date.available |
2021-01-27T12:47:04Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Урсул В. О. Методика розвитку координаційних здібностей в учнів середньої школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізична культура) / Валерія Олександрівна Урсул. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4134 |
|
dc.description.abstract |
Координаційні здібності –одна із суттєвих ознак рухової підготовки людини. Високий рівень їх розвитку є запорукою успіху в різних видах спорту, особливо в тих, у яких кінцевий результат обумовлений, певною мірою, технічною підготовкою (спортивна та художня гімнастика, аеробіка, фрістайл, стрибки у воду та ін.). Рівнем розвитку КЗ визначається також успіх у професійній діяльності. Координація як здібність людини керувати рухами і діями, узгоджувати їх із зусиллям у часі та просторі для досягнення поставленої мети може розглядатись як один із важливих компонентів вирішення рухових завдань. Саме тому спеціалісти, вчені та спортивні педагоги приділяють багато уваги питанням оцінки КЗ тобто розробці комплексних рухових оціночних тестів. Мета роботи полягає в експериментальному обґрунтуванні методики розвитку координаційних здібностей підлітків на уроках фізичної культури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика розвитку координаційних здібностей в учнів середньої школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |