dc.contributor.author |
Червенюк, Ангеліна Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T11:42:24Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T11:42:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Червенюк А. Ю. Явище мультилінгвізму та особливості методики навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Ангеліна Юріївна Червенюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4179 |
|
dc.description.abstract |
Характерною рисою сьогодення є важливість протікання глобалізаційних процесів в сучасному світі та вплив їх не тільки на економіку, право, політику, а й на таку основну сферу суспільного життя, як освіта. Підписання «Болонської декларації» країнами Європи і вступ України до Болонського процесу (2005) доводить очевидність інтенсивної реалізації стратегії глобалізації і створення єдиного полікультурного освітнього простору, функціонування якого можливо тільки в умовах володіння іноземними мовами. Більш того, відбувся зсув акценту з білінгвізму як провідної форми міжмовної взаємодії на мультилінгвізм. Володіння тільки однією мовою недостатнє для успішної cамореалізації в сучасному багатомовному світі, саме тому мультилінгвізм в системі навчання іноземних мов є важливим пріоритетом. Мета – розглянути поняття мультилінгвізму, дослідити умови його застосування в системі освіти України, зокрема, в професійній підготовці студентів, а також визначити оптимальні його моделі в системі загальної вищої освіти сучасного полікультурного суспільства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Явище мультилінгвізму та особливості методики навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |