Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Червенюк, Ангеліна Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T11:42:24Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T11:42:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Червенюк А. Ю. Явище мультилінгвізму та особливості методики навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Ангеліна Юріївна Червенюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4179 | |
dc.description.abstract | Характерною рисою сьогодення є важливість протікання глобалізаційних процесів в сучасному світі та вплив їх не тільки на економіку, право, політику, а й на таку основну сферу суспільного життя, як освіта. Підписання «Болонської декларації» країнами Європи і вступ України до Болонського процесу (2005) доводить очевидність інтенсивної реалізації стратегії глобалізації і створення єдиного полікультурного освітнього простору, функціонування якого можливо тільки в умовах володіння іноземними мовами. Більш того, відбувся зсув акценту з білінгвізму як провідної форми міжмовної взаємодії на мультилінгвізм. Володіння тільки однією мовою недостатнє для успішної cамореалізації в сучасному багатомовному світі, саме тому мультилінгвізм в системі навчання іноземних мов є важливим пріоритетом. Мета – розглянути поняття мультилінгвізму, дослідити умови його застосування в системі освіти України, зокрема, в професійній підготовці студентів, а також визначити оптимальні його моделі в системі загальної вищої освіти сучасного полікультурного суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Явище мультилінгвізму та особливості методики навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |