Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шимкова, Богдана Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T11:47:21Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T11:47:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шимкова Б. С. Методи формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Богдана Сергіївна Шимкова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4180 | |
dc.description.abstract | Пріоритети у сфері сучасної освіти передбачають зростання особистісної активності учнів, здатних до моделювання власної навчальної діяльності та самореалізації в ній. Стрімкі зміни, які наразі відбуваються в освіті вимагають від учнів здатності до автономного навчання, перевагою якого є підхід, де центром виступає учень. У той же час, у навчанні залишається традиція, коли домінуючу роль займає вчитель, який є основним джерелом інформації на уроці, що, у певній мірі, суперечить сучасним вимогам загальної середньої освіти. Оскільки не можливо передбачити усі можливі ситуації у навчанні, необхідно формувати особистісні ресурси учнів. У зв’язку з цим виникає потреба розвитку здатності учнів до автономного навчання, яке передбачає застосування ефективних стратегій. Метою дослідження є виявити особливості формування стратегічної компетентності учнів старшої школи та розробити практичні рекомендації та вправи для формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників в процесі вивчення німецької мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методи формування іншомовної стратегічної компетентності старшокласників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |