dc.contributor.author |
Бурцева, Віталіна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T11:56:48Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T11:56:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Бурцева В. М. Формування соціокультурної компетентності на уроках німецької мови (на матеріалі німецькомовних коміксів): магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Віталіна Миколаївна Бурцева. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4181 |
|
dc.description.abstract |
Серед усього різноманіття коміксів американських, європейських, японських (манга), особливе місце займають німецькі комікси, які відіграють важливу роль у житті німецького суспільства. Наразі у Німеччині комікси займають такий же статус, як романи або фільми, мають широку читацьку аудиторію. З середини 2000-х ілюстратори та автори коміксів представляють свої роботи переважно на своїх веб-сайтах і таким чином знаходять свою аудиторію. У 2009 році був створений каталог німецькомовних веб-коміксів, де поціновувачі цього жанру можуть знайти цікаві твори. Німецькі комікси належать до сучасного мистецтва, у них закладений особливий пласт німецької культури, який дозволяє зрозуміти образ дій і ментальність німецького народу. Однак таке багате джерело німецької лінгвокультури не було до теперішнього часу об’єктом пильного вивчення у вітчизняній методиці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити комплекс вправ та експериментально перевірити ефективність використання німецьких автентичних коміксів як засобу формування соціокультурної компетентності старшокласників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціокультурної компетентності на уроках німецької мови (на матеріалі німецькомовних коміксів) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |