Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурцева, Віталіна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T11:56:48Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T11:56:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бурцева В. М. Формування соціокультурної компетентності на уроках німецької мови (на матеріалі німецькомовних коміксів): магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Віталіна Миколаївна Бурцева. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4181 | |
dc.description.abstract | Серед усього різноманіття коміксів американських, європейських, японських (манга), особливе місце займають німецькі комікси, які відіграють важливу роль у житті німецького суспільства. Наразі у Німеччині комікси займають такий же статус, як романи або фільми, мають широку читацьку аудиторію. З середини 2000-х ілюстратори та автори коміксів представляють свої роботи переважно на своїх веб-сайтах і таким чином знаходять свою аудиторію. У 2009 році був створений каталог німецькомовних веб-коміксів, де поціновувачі цього жанру можуть знайти цікаві твори. Німецькі комікси належать до сучасного мистецтва, у них закладений особливий пласт німецької культури, який дозволяє зрозуміти образ дій і ментальність німецького народу. Однак таке багате джерело німецької лінгвокультури не було до теперішнього часу об’єктом пильного вивчення у вітчизняній методиці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити комплекс вправ та експериментально перевірити ефективність використання німецьких автентичних коміксів як засобу формування соціокультурної компетентності старшокласників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування соціокультурної компетентності на уроках німецької мови (на матеріалі німецькомовних коміксів) | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |