dc.contributor.author |
Крохмалюк, Надія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T12:25:25Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T12:25:25Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Крохмалюк Н. В. Вживання фразеологізмів у текстах мас-медійного простору (на матеріалі астрологічних прогнозів): магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (німецька) / Надія Василівна Крохмалюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4188 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток лінгвістичної науки демонструє постійний різносторонній інтерес до дослідження фразеологічного фонду у мові масмедіа: фразеологічні інновації у пресі, прагмалінгвістичні особливості фразеологізмів сучасної німецькомовної та україномовної преси, прислів’я та приказки, фразеологічні модифікації у пресі, Т. П. Свердан, Д. Ю. Сизонов). Публікації B. Sandig висвітлюють уживання фразеологізмів у газетних глосах. Однак, дослідження фразеологічного матеріалу у текстах німецькомовних астрологічних прогнозів не здійснювалося. Актуальність дослідження визначається інтеграцією фразеологічної теорії з медіалінгвістикою, що дає змогу виявити роль сталих словосполучень як конструкцій, які відзначаються єдністю форми і значення, у структурі медіа-текстів різних жанрів. Серед них важливе місце посідає адресно-довідковий підконтент на сторінках журналів, головне призначення яких - вплив на аудиторію, у найбільш широкому розумінні. Метою дослідження є визначення особливостей використання фразеологізмів у текстах німецькомовних астрологічних прогнозів на матеріалі жіночих та молодіжних журналів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Вживання фразеологізмів у текстах мас-медійного простору (на матеріалі астрологічних прогнозів) |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |