dc.contributor.author |
Лазаренко, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T12:29:05Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T12:29:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4189 |
|
dc.description.abstract |
Контроль є невід’ємною складовою частиною системи навчання іноземних мов. Успішна реалізація функцій контролю впливає не лише на ефективність самого контролю, але й всього процесу навчання. Контроль та оцінювання є доволі суб’єктивними, методи їх реалізації вважають застарілими. Отже, виникає необхідність впровадження системи контролю максимальної об’єктивності та можливості вимірювання оцінки за допомогою якісних та кількісних показників. В умовах сьогодення звертаючи увагу на прискорений науково-технічний прогресс при зростанні потоку інформації все більшого значення набуває читання іноземною мовою, а сучасні технології та веб-сервіси пропонують різноманітні варіанти вирішення питання контролю. Саме тому, на нашу думку, тема дослідження є актуальною. Мета роботи – дослідити сучасні форми контролю та особливості його організаціїі, практично розробити комплекс вправ для перевірки рівня сформованості у старшокласників мовленнєвої компетентності у читанні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |