Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лазаренко, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T12:29:05Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T12:29:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4189 | |
dc.description.abstract | Контроль є невід’ємною складовою частиною системи навчання іноземних мов. Успішна реалізація функцій контролю впливає не лише на ефективність самого контролю, але й всього процесу навчання. Контроль та оцінювання є доволі суб’єктивними, методи їх реалізації вважають застарілими. Отже, виникає необхідність впровадження системи контролю максимальної об’єктивності та можливості вимірювання оцінки за допомогою якісних та кількісних показників. В умовах сьогодення звертаючи увагу на прискорений науково-технічний прогресс при зростанні потоку інформації все більшого значення набуває читання іноземною мовою, а сучасні технології та веб-сервіси пропонують різноманітні варіанти вирішення питання контролю. Саме тому, на нашу думку, тема дослідження є актуальною. Мета роботи – дослідити сучасні форми контролю та особливості його організаціїі, практично розробити комплекс вправ для перевірки рівня сформованості у старшокласників мовленнєвої компетентності у читанні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |