ElarK-PNU

Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазаренко, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-01T12:29:05Z
dc.date.available 2021-02-01T12:29:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4189
dc.description.abstract Контроль є невід’ємною складовою частиною системи навчання іноземних мов. Успішна реалізація функцій контролю впливає не лише на ефективність самого контролю, але й всього процесу навчання. Контроль та оцінювання є доволі суб’єктивними, методи їх реалізації вважають застарілими. Отже, виникає необхідність впровадження системи контролю максимальної об’єктивності та можливості вимірювання оцінки за допомогою якісних та кількісних показників. В умовах сьогодення звертаючи увагу на прискорений науково-технічний прогресс при зростанні потоку інформації все більшого значення набуває читання іноземною мовою, а сучасні технології та веб-сервіси пропонують різноманітні варіанти вирішення питання контролю. Саме тому, на нашу думку, тема дослідження є актуальною. Мета роботи – дослідити сучасні форми контролю та особливості його організаціїі, практично розробити комплекс вправ для перевірки рівня сформованості у старшокласників мовленнєвої компетентності у читанні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Сучасні методи контролю рівня сформованості в учнів старших класів мовленнєвої компетентності в читанні uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу