Короткий опис(реферат):
Мовні (фонетичні, лексичні, морфологічні) одиниці на позначення поняття «Geräusch/шуму» утворюють одне з найбільших лексико-семантичних полів як в українській, російській, так і німецькій мовах. Звуконаслідувальна та звукозображувальна лексика є одним із основних засобів для передачі не лише побутових звуків, але й емоційних станів, передачі на письмо картини обʼєктивного світу. Її можна назвати «скарбницею людського досвіду, спостережень, відчуттів і поглядів». Ось чому лексикосемантичне дослідження німецькомовного художнього тексту як першоджерела та контексту функціонування звукозображувальної і звуконаслідувальної лексики у ньому, ми вважаємо обгрунтованим та актуальним. Метою нашого дослідження є аналіз особливостей авторського лексико-семантичного поля у художньому німецькомовному тексті та визначення функціонального значення звукозображувальної і звуконаслідувальної лексики, яка формується у межах лексико-семантичного поля «Geräusch/шуму», у німецькомовному романі Тані Наузе «Берлін, Майербер 26».