Короткий опис(реферат):
Використання ігрових методів роботи на уроках зарубіжної літератури – дієвий спосіб долучити учнів не тільки до читання, а й до творчої діяльності. Адже саме творчість стала атрибутом повноцінного життя сучасної особистості, яка здатна реалізувати себе в різних сферах діяльності, забезпечити майбутнє процвітання держави, відновлення та поповнення національного етносу, збереження історії власного народу. Актуальність досліджень ігрових технологій на уроках літератури полягає в тому, що саме гра допомагає учневі відчути власну особистість, своє “Я”, свої потреби, прагнення, а головне, отримуючи насолоду від мистецтва слова, дитина водночас учиться гармонізувати своє “хочу” і “повинен”, готується до практичного життя, вчиться орієнтуватися в життєстверджуючих поняттях, формує справжній, характерний для світосприйняття ідеал. Мета роботи – розкрити можливості гри як засобу активізації творчої та інтелектуальної діяльності старшокласників на уроках зарубіжної літератури, визначити особливості і роль використання ігрових форм на різних етапах вивчення художнього твору.