Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гресько, Альона Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T12:35:54Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T12:35:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гресько А. С. Гра як засіб активізації діяльності старшокласників на уроках зарубіжної літератури: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Альона Сергіївна Гресько. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4204 | |
dc.description.abstract | Використання ігрових методів роботи на уроках зарубіжної літератури – дієвий спосіб долучити учнів не тільки до читання, а й до творчої діяльності. Адже саме творчість стала атрибутом повноцінного життя сучасної особистості, яка здатна реалізувати себе в різних сферах діяльності, забезпечити майбутнє процвітання держави, відновлення та поповнення національного етносу, збереження історії власного народу. Актуальність досліджень ігрових технологій на уроках літератури полягає в тому, що саме гра допомагає учневі відчути власну особистість, своє “Я”, свої потреби, прагнення, а головне, отримуючи насолоду від мистецтва слова, дитина водночас учиться гармонізувати своє “хочу” і “повинен”, готується до практичного життя, вчиться орієнтуватися в життєстверджуючих поняттях, формує справжній, характерний для світосприйняття ідеал. Мета роботи – розкрити можливості гри як засобу активізації творчої та інтелектуальної діяльності старшокласників на уроках зарубіжної літератури, визначити особливості і роль використання ігрових форм на різних етапах вивчення художнього твору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Гра як засіб активізації діяльності старшокласників на уроках зарубіжної літератури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |