Короткий опис(реферат):
В останні десятиліття XX століття інтерес до проблем художнього часу і простору особливо пожвавився. Це пояснюється, насамперед, виникненням нових жанрових форм в літературі. Процес жанрових трансформацій носить активний характер – традиційні жанри поступаються місцем новоутворенням, що виникають в результаті різного роду трансформацій; об'єднання декількох жанрових моделей призводить до появи синтетичних жанрів, таких як повісті-казки, повісті-есе, роману-життя, роману-хроніки, роману-притчі. Творчість Ґолдінґа досліджується ось вже впродовж понад півстоліття. Його роботам присвячені численні монографії, критичні статті та дослідження. Як правило, науковці спрямовують дослідницький інтерес на специфіку філософського осмислення автором соціальних і моральних проблем людства. Гострота цієї проблематики часто затуляла більш глибинні і стійкі структурні моменти його художнього бачення. Своєрідність поетики його художніх творів багато в чому визначається особливою роллю в них просторово-часового континууму, а особливо його текстового вираження, зокрема в хронотопі острова, який є центральним для його ранніх романів-робінзонад «Володар мух» та «Злодюжка Мартін». Мета дипломної роботи полягає у виявленні специфіки хронотопу острова в ранніх романах В. Ґолдінґа «Володар мух» та «Злодюжка Мартін».