Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гонтар, Юлія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T14:21:45Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T14:21:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гонтар Ю. О. Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури в старших класах: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Юлія Олександрівна Гонтар. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4224 | |
dc.description.abstract | Застосування нових, і, насамперед активних форм і методів у викладанні зарубіжної літератури, що дозволяє розвивати творче мислення учнів, уміння формулювати і чітко виражати свої думки, знаходити правильне рішення в нестандартних ситуаціях і т. д. – вимога сьогодення. Ще в більшому ступені це має значення у процесі вивчення інонаціональної літератури зі школярами, тому що основні труднощі виникають не стільки при відповіді на питання що вивчати?, скільки – як вивчати? Усе це обумовлює актуальність представленого дослідження. Не дивлячись на значну кількість праць, присвячених даній тематиці, існує необхідність більш глибокого осмислення ролі інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури. Мета роботи – визначення ролі інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури через призму основних векторів їх функціонування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) | uk_UA |
dc.title | Інноваційні технології на уроках зарубіжної літератури в старших класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |