Короткий опис(реферат):
Навчання іноземних мов (ІМ) у закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) за Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті, концепціями мовної освіти повинно бути спрямоване на те, щоб сформувати особистість, яка вільно володіє засобами мови в будь-якій мовленнєвій ситуації, аргументовано висловлює свої думки, дотримується правил мовленнєвого етикету. Відтак постає необхідність удосконалення технології уроку ІМ, способів і засобів навчання, надання пріоритету комунікативно-діяльнісному й функціонально-стилістичному підходам до вивчення мовних явищ як підґрунтя для свідомої, осмисленої роботи над формуванням мовленнєвих умінь і навичок учнів. Проте робіт, присвячених комплексній проблемі формування лексичних навичок на різних ступенях навчання АМ у ЗЗСО, на наш погляд, недостатньо. Важливість цієї проблеми усвідомлена вчителями, але через відсутність необхідних методичних розробок у шкільній практиці вона розв’язується повільно. Не відповідає нинішньому замовленню і той рівень лексичних навичок, який сьогодні спостерігається в учнів.