dc.contributor.author |
Кржемінська, Ганна Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-03T14:05:21Z |
|
dc.date.available |
2021-02-03T14:05:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кржемінська Г. Ю. Формування іншомовної лексичної компетентності школярів: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Ганна Юріївна Кржемінська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4239 |
|
dc.description.abstract |
Навчання іноземних мов (ІМ) у закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) за Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті, концепціями мовної освіти повинно бути спрямоване на те, щоб сформувати особистість, яка вільно володіє засобами мови в будь-якій мовленнєвій ситуації, аргументовано висловлює свої думки, дотримується правил мовленнєвого етикету. Відтак постає необхідність удосконалення технології уроку ІМ, способів і засобів навчання, надання пріоритету комунікативно-діяльнісному й функціонально-стилістичному підходам до вивчення мовних явищ як підґрунтя для свідомої, осмисленої роботи над формуванням мовленнєвих умінь і навичок учнів. Проте робіт, присвячених комплексній проблемі формування лексичних навичок на різних ступенях навчання АМ у ЗЗСО, на наш погляд, недостатньо. Важливість цієї проблеми усвідомлена вчителями, але через відсутність необхідних методичних розробок у шкільній практиці вона розв’язується повільно. Не відповідає нинішньому замовленню і той рівень лексичних навичок, який сьогодні спостерігається в учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська) |
uk_UA |
dc.title |
Формування іншомовної лексичної компетентності школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |