ElarK-PNU

Формування іншомовної лексичної компетентності школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кржемінська, Ганна Юріївна
dc.date.accessioned 2021-02-03T14:05:21Z
dc.date.available 2021-02-03T14:05:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кржемінська Г. Ю. Формування іншомовної лексичної компетентності школярів: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Мова і література (англійська) / Ганна Юріївна Кржемінська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4239
dc.description.abstract Навчання іноземних мов (ІМ) у закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) за Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті, концепціями мовної освіти повинно бути спрямоване на те, щоб сформувати особистість, яка вільно володіє засобами мови в будь-якій мовленнєвій ситуації, аргументовано висловлює свої думки, дотримується правил мовленнєвого етикету. Відтак постає необхідність удосконалення технології уроку ІМ, способів і засобів навчання, надання пріоритету комунікативно-діяльнісному й функціонально-стилістичному підходам до вивчення мовних явищ як підґрунтя для свідомої, осмисленої роботи над формуванням мовленнєвих умінь і навичок учнів. Проте робіт, присвячених комплексній проблемі формування лексичних навичок на різних ступенях навчання АМ у ЗЗСО, на наш погляд, недостатньо. Важливість цієї проблеми усвідомлена вчителями, але через відсутність необхідних методичних розробок у шкільній практиці вона розв’язується повільно. Не відповідає нинішньому замовленню і той рівень лексичних навичок, який сьогодні спостерігається в учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) uk_UA
dc.title Формування іншомовної лексичної компетентності школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу