Короткий опис(реферат):
Цілі навчання іноземних мов залежать від низки факторів, зокрема, більшою мірою, від характеру чинного соціального замовлення. Стрімке входження України у європейську та світову спільноти, тісна співпраця із міжнародними організаціями призвели до того, що іноземні мови сьогодні стали реальним засобом різних видів комунікації. Відтак, формування комунікативної компетентності – головна мета навчання іноземних мов, для реалізації якої вчителям необхідно опанувати ефективні методи навчання, спрямовані на розвиток усіх чотирьох видів володіння мовою (говоріння, слухання, читання, письмо). Мета дослідження - обґрунтувати теоретичні засади та методичні рекомендації застосування віршованих форм для формування іншомовної комунікативної компетентності здобувачів загальної середньої освіти.