ElarK-PNU

Способи формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демчик, Катерина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-05-23T09:07:03Z
dc.date.available 2017-05-23T09:07:03Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Ковальчук (Демчик) К. І. Способи формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку / К. І. Ковальчук (Демчик) // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. – Кам’янець-Подільський : ПП Мошак М.І., 2006. – Вип. ІХ. – С. 108–111. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/424
dc.description.abstract Автор статті пропонує способи формування у дітей шостого року життя особистісно-ціннісного ставлення до живопису, які в достатній мірі мають спонукати дітей до відображення та прояву в процесі художньо-творчої діяльності своїх емоцій, почуттів, які виникли внаслідок їхнього „спілкування” з творами живопису. uk_UA
dc.description.abstract The author of the article offers forming methods at children in a sixth year life of the personality-valued attitude toward painting, which in a sufficient measure must induce children to the reflection and display in the process of artistically-creative activity of the emotions, senses which arose up as a result of their „intercourse” with works of painting. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Мошак М.І. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Випуск ІХ;
dc.subject особистісно-ціннісне ставлення uk_UA
dc.subject художньо-естетичне виховання uk_UA
dc.subject рівні сформованості uk_UA
dc.subject personality-valued appeal uk_UA
dc.subject artistic-aesthetically education uk_UA
dc.title Способи формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу