Abstract:
Візуалізації відводиться вагоме місце на етапах кодування і декодування інформації. Використання різних методів подачі інформації дозволяє максимально точно передати необхідну інформацію. Прийомами візуалізації журнал активно демонструє свої інформаційні можливості, корисність, викликає бажання його використовувати: вибирати, купувати, переглядати, читати, використовувати інформаційний потенціал реципієнтом. Актуальність теми зумовлена тим, що засоби візуалізації в журналах відіграють вагому роль у формуванні громадської думки. Зокрема, завдяки своїй доступності і простоті сприйняття, візуальна інформація є вагомим елементом наповнення журналів. Візуальна подача інформації може чинити підсвідомий вплив на споживача, що може спотворити процес одержання інформації. Контент українських ЗМІ не лише призначений для інформування соціуму про різні події, він випрацьовує стереотипи мислення, орієнтуючись на зразки сучасного світового медіапростору.Мета роботи полягає у виявленні особливостей використання засобів візуалізації в журналі «Країна» та аналізі основних її типів.