ElarK-PNU

Іміджева стратегія ведучого в сучасному українському та світовому теледискурсі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бартун, В. Ю.
dc.date.accessioned 2021-02-04T13:55:58Z
dc.date.available 2021-02-04T13:55:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бартун В.Ю. Іміджева стратегія ведучого в сучасному українському та світовому теледискурсі: магістерська роб.: 061 Журналістика / В. Ю. Бартун. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4259
dc.description.abstract Імідж – це один із способів впливу засобів масової інформації на свідомість суспільства. Професійно створений позитивний образ може маніпулювати великою кількістю населення. Йому можуть підпорядковуватись, штучно ідеалізувати та навіть поклонятися. Критерії авторитетності і довіри – основні задля успішного функціонування позитивного образу телеведучого. Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі конкурентної боротьби телевізійних медіа, теперішня тележурналістика потребує харизматичних та освічених кадрів, які зможуть забезпечити телеканалу позитивний імідж. Будь-яка телепрограма не обходиться без людини, яка висвітлює інформацію у ній або контролює комунікативний процес у студії під час запису. Мета дослідження полягає в тому, щоб розглянути та виокремити специфічні якості телевізійного іміджу, простежити закономірності популярності телеведучих на каналах розповсюдження інформації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Іміджева стратегія ведучого в сучасному українському та світовому теледискурсі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу