dc.description.abstract |
Важливою проблемою вивчення соціальної реклами є відсутність систематизованих наукових досліджень, згрупованих даних про таке явище, як соціальна реклама, відсутній аналіз її як інструменту управління соціальними процесами, а також мало сформульовані перспективи подальшого розвитку соціальної реклами в Україні. Актуальність дослідження зумовлена тим, що сьогодні соціальна реклама в Україні залишається новим явищем, у порівнянні із іншими країнами світу, і саме соціальна реклама покликана піднімати і формулювати соціальні проблеми, які важливі для суспільства і потребують термінового вирішення. Саме в останні роки, у зв’язку з різними політичними подіями у країні, значною мірою розширилось коло таких проблем, що зробило соціальну рекламу надзвичайно актуальною в українському медіапросторі. Також актуальним залишається питання пізнього становлення соціальної реклами в Україні, причини повільного розвитку і проблеми ефективності впливу на суспільство. Мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати тлумачення поняття «соціальна реклама», простежити історичний розвиток соціальної реклами в Україні. |
uk_UA |