ElarK-PNU

Соціальна реклама в Україні: історичний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ганчук, Н. Я.
dc.date.accessioned 2021-02-04T15:06:35Z
dc.date.available 2021-02-04T15:06:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ганчук Н. Я. Соціальна реклама в Україні: історичний аспект: магістерська роб.: 061 Журналістика / Н. Я. Ганчук - Кам’янець-Подільський, 2018. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4262
dc.description.abstract Важливою проблемою вивчення соціальної реклами є відсутність систематизованих наукових досліджень, згрупованих даних про таке явище, як соціальна реклама, відсутній аналіз її як інструменту управління соціальними процесами, а також мало сформульовані перспективи подальшого розвитку соціальної реклами в Україні. Актуальність дослідження зумовлена тим, що сьогодні соціальна реклама в Україні залишається новим явищем, у порівнянні із іншими країнами світу, і саме соціальна реклама покликана піднімати і формулювати соціальні проблеми, які важливі для суспільства і потребують термінового вирішення. Саме в останні роки, у зв’язку з різними політичними подіями у країні, значною мірою розширилось коло таких проблем, що зробило соціальну рекламу надзвичайно актуальною в українському медіапросторі. Також актуальним залишається питання пізнього становлення соціальної реклами в Україні, причини повільного розвитку і проблеми ефективності впливу на суспільство. Мета дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати тлумачення поняття «соціальна реклама», простежити історичний розвиток соціальної реклами в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Соціальна реклама в Україні: історичний аспект uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу