Abstract:
Сьогодення потребує креативного вчителя, здатного продукувати цікаві незвичайні ідеї, оригінально подавати навчальний матеріал, мобільно реагувати на виклики часу. Саме такий учитель зможе зацікавити учнів своїм предметом, забезпечити формування предметної й ключових компетентностей учнів. Стандартизація методичної підготовки вчителя-словесника в закладах вищої освіти, відсутність гнучких навчальних планів, альтернативних програм, підручників та посібників, недостатнє використання сучасних інноваційних технологій не спрямовує студентів на майбутню професійну творчість, не моделює структуру методичної творчості. Тому однією з нагальних проблем вищої школи стає вироблення концепції підготовки вчителів-словесників до творчої методичної діяльності. Незважаючи на те, що в педагогічній науці чимало аспектів формування творчого потенціалу педагогів вивчено досить детально, проблема розвитку креативності майбутнього вчителя мови в системі його методичної підготовки ще не була об’єктом окремого дослідження. Отже, актуальність проблеми, а також її недостатня теоретична й практична розробленість у методиці викладання мови у вищій школі та потреба вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів зумовлюють актуальність дипломного дослідження. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванню й розробці навчально-методичної системи розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів-словесників та експериментальній перевірці її ефективності впродовж професійно-методичної підготовки у закладах вищої освіти.