dc.contributor.author |
Лопатюк, Віталій Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-10T13:30:19Z |
|
dc.date.available |
2021-02-10T13:30:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Лопатюк В. С. Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики: магістерська роб.: 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Віталій Сергійович Лопатюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4326 |
|
dc.description.abstract |
Практика навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах має специфічні особливості щодо дотримання дидактичних принципів, оскільки крім теоретичної та практичної частини курс фізики, зокрема, включає в себе експериментальну частину. Шкільний фізичний експеримент розвивається у зв’язку із загальним розвитком науки і техніки, розширенням і оновленням змісту курсу фізики, поліпшенням методики її викладання та модернізацією обладнання. Цей розвиток об’єктивно відображає зміни, яких зазнає фізика та методи її дослідження. Мета дослідження – на основі сучасних концепцій удосконалення фізичного обладнання, які базуються на нових технологіях, з урахуванням тенденцій розвитку шкільного фізичного експерименту, психолого-педагогічних і дидактичних вимог до системи шкільного фізичного експерименту розробити систему нових навчальних дослідів та навчального обладнання для вивчення коливальних і хвильових процесів у шкільному курсі фізики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |