Репозиторий Dspace

Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лопатюк, Віталій Сергійович
dc.date.accessioned 2021-02-10T13:30:19Z
dc.date.available 2021-02-10T13:30:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лопатюк В. С. Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики: магістерська роб.: 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Віталій Сергійович Лопатюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4326
dc.description.abstract Практика навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах має специфічні особливості щодо дотримання дидактичних принципів, оскільки крім теоретичної та практичної частини курс фізики, зокрема, включає в себе експериментальну частину. Шкільний фізичний експеримент розвивається у зв’язку із загальним розвитком науки і техніки, розширенням і оновленням змісту курсу фізики, поліпшенням методики її викладання та модернізацією обладнання. Цей розвиток об’єктивно відображає зміни, яких зазнає фізика та методи її дослідження. Мета дослідження – на основі сучасних концепцій удосконалення фізичного обладнання, які базуються на нових технологіях, з урахуванням тенденцій розвитку шкільного фізичного експерименту, психолого-педагогічних і дидактичних вимог до системи шкільного фізичного експерименту розробити систему нових навчальних дослідів та навчального обладнання для вивчення коливальних і хвильових процесів у шкільному курсі фізики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись