Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лопатюк, Віталій Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T13:30:19Z | |
dc.date.available | 2021-02-10T13:30:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Лопатюк В. С. Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики: магістерська роб.: 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Віталій Сергійович Лопатюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 57 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4326 | |
dc.description.abstract | Практика навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах має специфічні особливості щодо дотримання дидактичних принципів, оскільки крім теоретичної та практичної частини курс фізики, зокрема, включає в себе експериментальну частину. Шкільний фізичний експеримент розвивається у зв’язку із загальним розвитком науки і техніки, розширенням і оновленням змісту курсу фізики, поліпшенням методики її викладання та модернізацією обладнання. Цей розвиток об’єктивно відображає зміни, яких зазнає фізика та методи її дослідження. Мета дослідження – на основі сучасних концепцій удосконалення фізичного обладнання, які базуються на нових технологіях, з урахуванням тенденцій розвитку шкільного фізичного експерименту, психолого-педагогічних і дидактичних вимог до системи шкільного фізичного експерименту розробити систему нових навчальних дослідів та навчального обладнання для вивчення коливальних і хвильових процесів у шкільному курсі фізики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Дидактичні особливості використання засобів електроніки у шкільному експерименті з фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |