Репозиторий Dspace

Активізація мовленнєвого спілкування у дошкільників із ЗНМ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Визир, Марія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-15T08:54:49Z
dc.date.available 2021-02-15T08:54:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Визир М. М. Активізація мовленнєвого спілкування у дошкільників із ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марія Миколаївна Визир. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4388
dc.description.abstract Найбільш сприятливим для розвитку активності є дошкільний вік. Це обумовлено, з одного боку, збереженням високої сприйнятливості до соціальних впливів, з іншого - розвитком елементів довільності, самосвідомості, що забезпечує дитині певний рівень самостійності. Багато важливих видів психічної діяльності формуються в дошкільному віці та стають основою для подальшого просування і підготовки до шкільного навчання (Л.С.Виготський, А.Л. Венгер, В.В. Давидов, А. В. Запорожець , А.Н. Леонтьєв та ін.). Однак на практиці нерідко відзначається певний відрив педагогічної роботи з корекції мовлення від реальних потреб дітей. Це обумовлює той факт, що, опановуючи в результаті навчання мовленнєвими вміннями та навичками, діти не користуються промовою. Актуальність і недостатня розробленість вище зазначених питань зумовленняли вибір теми. Мета дослідження полягає в розробці педагогічного забезпечення корекційної роботи з активізації мовленнєвого спілкування дошкільників із ЗНМ. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Активізація мовленнєвого спілкування у дошкільників із ЗНМ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись