Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Визир, Марія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:54:49Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:54:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Визир М. М. Активізація мовленнєвого спілкування у дошкільників із ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Марія Миколаївна Визир. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4388 | |
dc.description.abstract | Найбільш сприятливим для розвитку активності є дошкільний вік. Це обумовлено, з одного боку, збереженням високої сприйнятливості до соціальних впливів, з іншого - розвитком елементів довільності, самосвідомості, що забезпечує дитині певний рівень самостійності. Багато важливих видів психічної діяльності формуються в дошкільному віці та стають основою для подальшого просування і підготовки до шкільного навчання (Л.С.Виготський, А.Л. Венгер, В.В. Давидов, А. В. Запорожець , А.Н. Леонтьєв та ін.). Однак на практиці нерідко відзначається певний відрив педагогічної роботи з корекції мовлення від реальних потреб дітей. Це обумовлює той факт, що, опановуючи в результаті навчання мовленнєвими вміннями та навичками, діти не користуються промовою. Актуальність і недостатня розробленість вище зазначених питань зумовленняли вибір теми. Мета дослідження полягає в розробці педагогічного забезпечення корекційної роботи з активізації мовленнєвого спілкування дошкільників із ЗНМ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Активізація мовленнєвого спілкування у дошкільників із ЗНМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |