ElarK-PNU

Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свіржевська, Олена Романівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T14:03:23Z
dc.date.available 2021-02-15T14:03:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Свіржевська О. Р. Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Олена Романівна Свіржевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4407
dc.description.abstract Проблема діагностики особливостей психічної сфери у дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі набула нових ознак і особливостей у зв’язку з реформою в галузі спеціальної освіти. Створено інклюзивні ресурсні центри, основною задачею яких визначено діагностику та корекцію порушень фізичної та психічної сфери у зазначеної категорії дітей. Мета дослідження: особливості застосування нейропсихологічного діагностичного інструментарію з метою визначення структури порушення пізнавальної діяльності у дітей з тяжкими порушеннями мовлення, як основи для формування індивідуальних відновлювальних навчальних програм. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Нейропсихологічний підхід у вивченні порушень психічної сфери у дітей з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу