Abstract:
Навчити дитину правильному, цілісному, виразному та усвідомленому читанню – одне з основних завдань початкової освіти, оскільки читання займає провідну роль в освіті, розвитку та вихованні людини. Порушення читання мають негативний вплив на весь процес навчання, на психічний і мовленнєвий розвиток дитини. Своєчасне виявлення цих порушень, точне визначення їх патогенезу в кожному окремому випадку, відмежування дислексії від помилок читання іншого характеру надзвичайно важливо для побудови системи логопедичної роботи. Порушення процесу читання є достатньо поширеними у дітей молодшого шкільного віку. Для правильної організації процесу навчання важливо своєчасно визначити ті диференційні ознаки, що призводять в подальшому до порушень читання, а також поглиблено вивчити особливості їх утворення. Мета дослідження: на підставі вивчення особливостей засвоєння читання дітьми з порушеннями мовлення визначити технології, які ефективно застосовувати з метою інтенсифікації формування цієї навички на різних етапах її формування.