ElarK-PNU

Альтернативні підходи до формування читання у дітей з порушенням мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савицька, Надія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T09:25:06Z
dc.date.available 2021-02-16T09:25:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Савицька Н. І. Альтернативні підходи до формування читання у дітей з порушенням мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта (Логопедія) / Надія Іванівна Савицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4419
dc.description.abstract Навчити дитину правильному, цілісному, виразному та усвідомленому читанню – одне з основних завдань початкової освіти, оскільки читання займає провідну роль в освіті, розвитку та вихованні людини. Порушення читання мають негативний вплив на весь процес навчання, на психічний і мовленнєвий розвиток дитини. Своєчасне виявлення цих порушень, точне визначення їх патогенезу в кожному окремому випадку, відмежування дислексії від помилок читання іншого характеру надзвичайно важливо для побудови системи логопедичної роботи. Порушення процесу читання є достатньо поширеними у дітей молодшого шкільного віку. Для правильної організації процесу навчання важливо своєчасно визначити ті диференційні ознаки, що призводять в подальшому до порушень читання, а також поглиблено вивчити особливості їх утворення. Мета дослідження: на підставі вивчення особливостей засвоєння читання дітьми з порушеннями мовлення визначити технології, які ефективно застосовувати з метою інтенсифікації формування цієї навички на різних етапах її формування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Альтернативні підходи до формування читання у дітей з порушенням мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу