Аннотации:
В умовах конкурентного середовища, яке вимагає трансформації суб’єктів господарювання, зростає роль маркетингової діяльності, мета якої забезпечити управління всіма видами діяльності на підприємстві, що пов’язані із виробництвом продукції та її реалізацією через систему збуту до кінцевого споживача. Історія розвитку маркетингу свідчить про тривалу еволюцію маркетингової діяльності, внаслідок якої змінюється сутність, основні функції та цілі, які відображаються у концепціях маркетингу. У сучасній економічній літературі зустрічається велика кількість трактувань поняття «маркетингова діяльність», що зумовлено різнобічністю самого об’єкта дослідження. Метою дослідження є розробка теоретичних і практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової діяльності суб’єкта підприємництва.