dc.contributor.author |
Галицький, Богдан Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-18T09:43:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T09:43:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Галицький Б. В. Організація маркетингової діяльності підприємства: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Богдан Володимирович Галицький. – Кам’янець-Подільський, 2019. – 91 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4468 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний розвиток ринкових відносин обумовлює значущість маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Співвідношення запитів ринку та можливостей підприємства повинно бути покладено в основу розробки нових напрямків, цілей і стратегій діяльності, а також маркетингових програм та планів підприємства. Маркетингова діяльність повинна сприяти розвитку підприємства в обраному напрямку, тому її цілі є прямим відображенням загальної місії підприємства. Метою магістерської роботи є аналіз особливостей організації маркетингової діяльності підприємства та розробка заходів з її вдосконалення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Організація маркетингової діяльності підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |