dc.contributor.author |
Кошельник, Василь Петрович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-18T09:50:25Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T09:50:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Кошельник В. П. Франчайзинг у роздрібній торгівлі України: сучасний стан і перспективи: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Василь Петрович Кошельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4469 |
|
dc.description.abstract |
Франчайзинг, як специфічна форма ведення бізнесу, застосовується у всіх країнах з розвиненою ринковою економікою. Не так давно він з'явився і в Україні, як метод масштабування бізнесу йому зовсім небагато років, і як будь-яке молоде явище, яке ще перебуває в підлітковій фазі, воно завжди проявляє себе з двох сторін. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розкрити сутність франчайзингу, розглянути можливості й передумови впровадження франчайзингу на торговельному підприємстві. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Франчайзинг у роздрібній торгівлі України: сучасний стан і перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |