ElarK-PNU

Франчайзинг у роздрібній торгівлі України: сучасний стан і перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кошельник, Василь Петрович
dc.date.accessioned 2021-02-18T09:50:25Z
dc.date.available 2021-02-18T09:50:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кошельник В. П. Франчайзинг у роздрібній торгівлі України: сучасний стан і перспективи: магістерська роб. : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Василь Петрович Кошельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4469
dc.description.abstract Франчайзинг, як специфічна форма ведення бізнесу, застосовується у всіх країнах з розвиненою ринковою економікою. Не так давно він з'явився і в Україні, як метод масштабування бізнесу йому зовсім небагато років, і як будь-яке молоде явище, яке ще перебуває в підлітковій фазі, воно завжди проявляє себе з двох сторін. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розкрити сутність франчайзингу, розглянути можливості й передумови впровадження франчайзингу на торговельному підприємстві. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Франчайзинг у роздрібній торгівлі України: сучасний стан і перспективи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу