ElarK-PNU

Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Янголь, Галина Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-02-24T09:46:15Z
dc.date.available 2021-02-24T09:46:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Янголь Г. В. Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Вікторівна Янголь. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4557
dc.description.abstract Актуальною проблемою сучасної дошкільної освіти є проблема розвитку мовлення, зокрема розвитку словникового запасу як передумовою сучасного бачення проблеми наступності дитячого садка й школи єдиної, динамічної, перспективної системи виховання й навчання в продовженні вчителями фізичного, психічного, соціального, мовленнєвого розвитку дитини. Мнемотехніка – це схеми в основі яких лежать асоціації, що допомагають запам’ятовувати та відтворювати інформацію. Останнім часом в дошкільних установах прийомами мнемотехніки користуються досить активно у роботу з різними категоріями дітей, з різною метою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність мнемотехніки у збагаченні словникового запасу дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Збагачення словникового запасу старших дошкільників засобами мнемотехніки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу