У статті розглядається необхідність впровадження міждисциплінарного підходу у систему позааудиторної роботи вищого навчального закладу, а передусім у діяльності студентських об’єднань, оскільки саме тут молода людина має змогу найповніше розкрити й реалізувати себе і апробувати набуті професійні компетентності. Запропоновано механізм удосконалення методики викладання, підвищення ефективності форм і методів навчання засобами міждисциплінарних зв’язків. На нашу думку, процес формування якостей особистості буде найбільш ефективно відбуватися через систему функціонування есо-hub, як єдиного спільного простору для об’єднання студентів різних спеціальностей, що і забезпечить міждисциплінарний підхід для створення і втілення проектів націлених на реалізацію цілей сталого розвитку.
Given the priority of the younger generation in the categories of friendship and leisure, in our opinion, the process of forming leadership qualities of the individual will be most effective through the system of extracurricular activities of higher education, and especially in student associations, because it is here that young people have the opportunity to fully reveal and realize themselves and the skills and competencies acquired during training, both basic and professional.