ElarK-PNU

Обгрунтування доцільності створення студентського Eco-Hub як платформи для міждисциплінарного втілення проектів орієнтованих на впровадження цілей сталого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тютюнник, Оксана Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-02-24T12:13:28Z
dc.date.available 2021-02-24T12:13:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тютюнник О. С. Обгрунтування доцільності створення студентського Eco-Hub як платформи для міждисциплінарного втілення проектів орієнтованих на впровадження цілей сталого розвитку / О. С. Тютюнник // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія Екологія / [редкол.: Л. Г. Любінська (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. – Випуск 5. – С. 140-148. uk_UA
dc.identifier.issn 2519-8955
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4560
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32626/2519-8955.2020-5.140-148
dc.description.abstract У статті розглядається необхідність впровадження міждисциплінарного підходу у систему позааудиторної роботи вищого навчального закладу, а передусім у діяльності студентських об’єднань, оскільки саме тут молода людина має змогу найповніше розкрити й реалізувати себе і апробувати набуті професійні компетентності. Запропоновано механізм удосконалення методики викладання, підвищення ефективності форм і методів навчання засобами міждисциплінарних зв’язків. На нашу думку, процес формування якостей особистості буде найбільш ефективно відбуватися через систему функціонування есо-hub, як єдиного спільного простору для об’єднання студентів різних спеціальностей, що і забезпечить міждисциплінарний підхід для створення і втілення проектів націлених на реалізацію цілей сталого розвитку. uk_UA
dc.description.abstract Given the priority of the younger generation in the categories of friendship and leisure, in our opinion, the process of forming leadership qualities of the individual will be most effective through the system of extracurricular activities of higher education, and especially in student associations, because it is here that young people have the opportunity to fully reveal and realize themselves and the skills and competencies acquired during training, both basic and professional. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологія;5
dc.subject interdisciplinary approach en
dc.subject extracurricular work en
dc.subject professional competence en
dc.subject student associations en
dc.subject sustainable development goals en
dc.subject міждисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject позааудиторна робота uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject студентських об’єднань uk_UA
dc.subject цілі сталого розвитку uk_UA
dc.title Обгрунтування доцільності створення студентського Eco-Hub як платформи для міждисциплінарного втілення проектів орієнтованих на впровадження цілей сталого розвитку uk_UA
dc.title.alternative Justification of the Purpose for Creating a Student Eco-Hub as a Platform for the Interdisciplinary Implementation The Projects Oriented on Sustainable Development Goals en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378.017:502/504


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Випуск 5 [16]
    Статті, що увійшли до п’ятого випуску вісника

Показати скорочений опис матеріалу