ElarK-PNU

Викладання як специфічний метод формування професійних компетентностей екологів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семерня, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-24T14:54:22Z
dc.date.available 2021-02-24T14:54:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Семерня О. М. Викладання як специфічний метод формування професійних компетентностей екологів / О. М. Семерня // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія Екологія / [редкол.: Л. Г. Любінська (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. – Випуск 5. – С. 122-140. uk_UA
dc.identifier.issn 2519-8955
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4561
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32626/2519-8955.2020-5.122-140
dc.description.abstract Розглянуто і проаналізовано стан проблеми формування професійних компетентностей магістрантів на прикладі вивчення дисципліни «Методика викладання екології у вищій школі» і встановлено зв’язок між виявленням дієвих педагогіко-екологічних знань та використанням специфічного методу «Викладання». Розкрито зміст і удосконалено методику формування професійних компетентностей магістрантів через підсильні професійно-орієнтовані завдання на кожному елементі аудиторного чи поза аудиторного управління тих, хто навчається. Описано процедуру та специфікацію особливостей по-етапного формування професійних компетентностей магістрантів на прикладі використання специфічного методу «Викладання» у вивченні дисципліни «Методика викладання екології у вищій школі». Застосування методики формування професійних компетентностей магістрантів на основі специфічного методу «Викладання» дозволить у подальшому впроваджувати отриманні педагогіко-екологічні знання для транслювання в суспільство молодої держави, роз’яснювати і висвітлювати глобальні проблеми еколого-педагогічного та педагогіко-екологічного напрямів, впливати на їх вирішення. uk_UA
dc.description.abstract This article deals with description of specific methods as for «Teaching». The main idea of this paper is based on the problem of forming professional competencies of undergraduates examining and analyzing on the example of studying the subject «Methodology of teaching ecology in higher education». The global attention to a connection establishing between the use of effective environmental pedagogical and ecology knowledge with a specific method as for as «Teaching». The meaning revealing and the methodology for the formation of professional competencies of undergraduates based on the use of feasible professionally oriented tasks is improved. The teacher uses these tasks on each element of the classroom or outside the classroom management of undergraduates. The article describes the procedure and specification of the phased formation of professional competencies of undergraduates using the specific method of «Teaching» from the subject «Methodology of teaching ecology in higher education» for example. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологія;5
dc.subject викладання uk_UA
dc.subject формування uk_UA
dc.subject професійні компетентності uk_UA
dc.subject методика екології uk_UA
dc.subject вищий заклад освіти uk_UA
dc.subject магістранти uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject teaching en
dc.subject formation en
dc.subject professional competences en
dc.subject methodology of ecology en
dc.subject higher education institution en
dc.subject undergraduates en
dc.subject educational process en
dc.title Викладання як специфічний метод формування професійних компетентностей екологів uk_UA
dc.title.alternative Teaching as a Specific Method of Forming Environmental Professional Competences en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378.14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Випуск 5 [16]
    Статті, що увійшли до п’ятого випуску вісника

Показати скорочений опис матеріалу