dc.contributor.author |
Тимошенко, Ірина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-04T14:55:05Z |
|
dc.date.available |
2021-03-04T14:55:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Тимошенко І. О. Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Математика) / Ірина Олександрівна Тимошенко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4695 |
|
dc.description.abstract |
В даній роботі розглядається найпростіша прямолінійна геометрична фігура – трикутник. Ця фігура займає досить важливе місце в шкільному курсі математики, оскільки на притаманних трикутнику властивостях ґрунтується подальше вивчення курсу геометрії. Зокрема, геометрія плоских прямолінійних фігур – многокутників, базується на застосуванні різноманітних властивостей трикутників подібно до того,як весь попередній матеріал (пряма, лінія і відрізки, кути) широко використовується при вивченні трикутників. Об’єктом дослідження є процес навчання математики у середній загальноосвітній школі. Предметом дослідження є методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу. Мета дослідження: розробити методику вивчення трикутників у7 класі яка дасть можливість учням краще засвоїти курс геометрії, розвинути математичне мислення, увагу, пам’ять в учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |