Аннотации:
В даній роботі розглядається найпростіша прямолінійна геометрична фігура – трикутник. Ця фігура займає досить важливе місце в шкільному курсі математики, оскільки на притаманних трикутнику властивостях ґрунтується подальше вивчення курсу геометрії. Зокрема, геометрія плоских прямолінійних фігур – многокутників, базується на застосуванні різноманітних властивостей трикутників подібно до того,як весь попередній матеріал (пряма, лінія і відрізки, кути) широко використовується при вивченні трикутників. Об’єктом дослідження є процес навчання математики у середній загальноосвітній школі. Предметом дослідження є методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу. Мета дослідження: розробити методику вивчення трикутників у7 класі яка дасть можливість учням краще засвоїти курс геометрії, розвинути математичне мислення, увагу, пам’ять в учнів.