ElarK-PNU

Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-03-04T14:55:05Z
dc.date.available 2021-03-04T14:55:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тимошенко І. О. Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Математика) / Ірина Олександрівна Тимошенко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4695
dc.description.abstract В даній роботі розглядається найпростіша прямолінійна геометрична фігура – трикутник. Ця фігура займає досить важливе місце в шкільному курсі математики, оскільки на притаманних трикутнику властивостях ґрунтується подальше вивчення курсу геометрії. Зокрема, геометрія плоских прямолінійних фігур – многокутників, базується на застосуванні різноманітних властивостей трикутників подібно до того,як весь попередній матеріал (пряма, лінія і відрізки, кути) широко використовується при вивченні трикутників. Об’єктом дослідження є процес навчання математики у середній загальноосвітній школі. Предметом дослідження є методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу. Мета дослідження: розробити методику вивчення трикутників у7 класі яка дасть можливість учням краще засвоїти курс геометрії, розвинути математичне мислення, увагу, пам’ять в учнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу