Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимошенко, Ірина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-04T14:55:05Z | |
dc.date.available | 2021-03-04T14:55:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тимошенко І. О. Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Математика) / Ірина Олександрівна Тимошенко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4695 | |
dc.description.abstract | В даній роботі розглядається найпростіша прямолінійна геометрична фігура – трикутник. Ця фігура займає досить важливе місце в шкільному курсі математики, оскільки на притаманних трикутнику властивостях ґрунтується подальше вивчення курсу геометрії. Зокрема, геометрія плоских прямолінійних фігур – многокутників, базується на застосуванні різноманітних властивостей трикутників подібно до того,як весь попередній матеріал (пряма, лінія і відрізки, кути) широко використовується при вивченні трикутників. Об’єктом дослідження є процес навчання математики у середній загальноосвітній школі. Предметом дослідження є методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу. Мета дослідження: розробити методику вивчення трикутників у7 класі яка дасть можливість учням краще засвоїти курс геометрії, розвинути математичне мислення, увагу, пам’ять в учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика вивчення трикутників у курсі планіметрії 7 класу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |