Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гудим, Яна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:46:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T12:46:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гудим Я. Формування мовленнєтворчих умінь молодших школярів у процесі вивчення неіменних частин мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Яна Гудим. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4727 | |
dc.description.abstract | Формування комунікативно-мовленнєвих умінь – одна з основних проблем сучасної методики навчання мови, оскільки відсутність належної кореляції між теоретичними знаннями і практичними мовленнєвими вміннями позначається на кількісних і якісних характеристиках мовлення, породжує різного типу мовленнєві помилки й недоліки. Особливо це стосується використання в усному і писемному мовленні молодших школярів неіменних частин мови, а саме, прислівників і службових частин мови, на роботу з якими в початковій школі відведено значно менше уваги, ніж на інші морфологічні одиниці, незважаючи на те, що вони істотно впливають на якісні характеристики мовлення, на характер отримання й передачі інформації, на позитивну самопрезентацію мовця. Робота над розвитком мовлення в молодших класах при вивченні прислівника спрямовується головним чином на усвідомлення учнями значеннєвих відтінків, переносних значень, емоційного забарвлення, зображувальної ролі слова, що дає змогу не тільки збагатити, а й уточнити та активізувати словник молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєтворчих умінь молодших школярів у процесі вивчення неіменних частин мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |