ElarK-PNU

Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сеник, Олеся Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T13:56:17Z
dc.date.available 2021-03-10T13:56:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Сеник О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Василівна Сеник. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 151 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4751
dc.description.abstract Соціальні виклики сучасного суспільства загострили проблему емоційного переживання людиною свого буття, пізнання нею навколишньої дійсності й самої себе. Упродовж останніх десятиліть зросла кількість досліджень феномена емоційного інтелекту особистості у психології, соціології, педагогіці та інших науках, що свідчить про його міждисциплінарний характер. У контексті психології проблема розвитку емоційного інтелекту розробляється переважно в галузях психології особистості, емоцій, інтелекту. Об’єкт дослідження – емоційний інтелект як інтегральна властивість особистості. Предмет дослідження – структура, функції, психологічні закономірності та механізми розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці моделі розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу