ElarK-PNU

Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юркевич, В.
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:34:54Z
dc.date.available 2021-03-10T14:34:54Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Юркевич В. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / В. Юркевич. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4762
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена зростанням значення проблеми формування соціально активної та духовно багатої особистості в соцiально-економiчних умовах розбудови Української держави. Початкова освіта в Україні стала на шлях реформування. Основне завдання, яке стоїть перед школою, полягає у переході від знаннєвої парадигми до компетентнісної. Реалізація компетентнісного підходу передбачає спрямованість навчання на розвиток і формування ключових компетенцій. Однiєю з основних умов цього процесу є набуття школярами умiнь і навичок вiльно спілкуватися. Не володiючи досконало мовою та мовленням, громадянин нової держави не буде спроможний виконувати покладенi на нього суспiльством рiзноманiтнi функцiї. Тому одним із найголовнiших завдань школи в галузi мовної освiти є завдання навчити учнів змiстовно, граматично правильно та стилiстично вправно висловлювати свої думки. Мета роботи полягає у розробці науково обґрунтованої методики розвитку мовленнєвих умінь у процесі вивчення прикметника на засадах функціонально-комунікативного підходу та експериментальній перевірці її ефективності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів під час вивчення прикметника uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу