Репозиторий Dspace

Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Проданчук, Богдана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-03-11T13:30:57Z
dc.date.available 2021-03-11T13:30:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Проданчук Б. В. Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій: магістерська роб.: 053 Психологія / Богдана Володимирівна Проданчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4770
dc.description.abstract З огляду на те, що освітній процес у вищій школі конструюється обома суб’єктами, – викладачем і студентом – надзвичайно важливим аспектом гуманізації ми вважаємо їх обопільні потребу і прагнення до афіляції, що є біопсихосоціальною підставою трансформації всієї системи професійної підготовки на проголошених засадах. Окрім того, аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів суттєво залежить від міри «співжиття» рудиментарних залишків тоталітарного минулого у вигляді авторитарних світоглядних настанов і маніпулятивних патернів. Особливо важливе значення має інтегральна налаштованість особистості на дружелюбне ставлення до інших людей і допомагаючий стиль взаємин. Наявність гармонійної аксіопсихологічної структури особистості, відсутність у ній несумісних і суперечливих ціннісних орієнтацій, соціальних атитюдів, акцентуйованих рис характеру слугує ще одним критерієм ефективної гуманізації соціально-педагогічної освіти. Об’єктом дослідження є процес гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів. Предмет дослідження – аксіопсихологічний потенціал професійно-особистісного становлення соціальних педагогів в умовах ЗВО. Мета дослідження полягає в діагностиці аксіопсихологічного потенціалу гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів на предмет його відповідності вимогам відкритого демократичного суспільства і функціональним обов’язкам представників даної професії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись