Abstract:
Запровадження практики освітніх вимірювань (ОВ) в Україні актуалізувало проблему підготовки високопрофесійних фахівців у цій галузі. Потреба в таких фахівцях зумовлена, зокрема, впровадженням зовнішнього незалежного оцінювання учнів, масовим використанням тестових технологій і проведенням моніторингових досліджень в освітньому процесі навчальних закладів усіх рівнів, застосуванням тестування для добору персоналу роботодавцями у державному та приватному секторах тощо. Здебільшого особи, які працюють у зазначеній галузі, здобули вузькоспеціальну вищу освіту й не мають професійної підготовки з освітніх вимірювань. Метою роботи є конструювання тестів з навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» для магістрів з освітніх вимірювань. Реалізація даної мети здійснюється на одній з популярних платформ дистанційного навчання Moodle. Об’єкт дослідження - професійна підготовка магістрів з освітніх вимірювань з навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Предметом дослідження - програмні засоби конструювання тестів.