DSpace Repository

Інтегрований підхід як фактор підвищення мотивації до навчання молодших школярів у Новій українській школі

Show simple item record

dc.contributor.author Винник, Діана Ігорівна
dc.date.accessioned 2021-03-12T11:56:59Z
dc.date.available 2021-03-12T11:56:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Винник Д. І. Інтегрований підхід як фактор підвищення мотивації до навчання молодших школярів у Новій українській школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Діана Ігорівна Винник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 129 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4793
dc.description.abstract За останні роки освіта в Україні значно змінилася. Такі зміни мають безпосередній вплив на вчителів та на учнів. Основна засада, на якій грунтується загальна орієнтація навчальної роботи – скерованість на розвиток особистості. Це означає, що центром педагогічних проблематик є не школа як освітній заклад, не навчальні програми і навіть не вчитель, а учень. Система навчальної та виховної роботи спрямовується на те, щоб виявити потенціал учня, створити сприятливі умови для його розвитку в школі та подальшому самостійному житті, створити умови для задоволення базових потреб дитини в активності, інформації, розвитку її індивідуальності, формувати в кожної дитини відчуття психологічної захищеності, надати кожній дитині можливості самоствердитися у найважливіших для неї сферах життєдіяльності. Мета дoслiдження: теoретичнo oбґрунтувати ефективність інтегрованого навчання у підвищенні мотивації до навчання учнів початкової школи та розробити методику забезпечення вмотивованості до навчання дітей в Новій українській школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Інтегрований підхід як фактор підвищення мотивації до навчання молодших школярів у Новій українській школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account